2013. október 29., kedd

29.fejezet Move*


April szemszöge*

Niall-el, Greg-gel és az anyukájukkal mindent megbeszéltünk és végül arra jutottunk, hogy minden úgy marad, ahogy eddig és nem szakítunk. Ennek ellenére mégsem vagyok olyan boldog, mint gondoltam. Mi lesz ha véletlenül kiderül? Mindenki ezen fog csámcsogni és nem fognak minket békén hagyni. Mondjuk nincs sok esély rá, hogy kiderül, mert csak mi tudjuk. Mindegy is! A fiúk ma csinálnak egy házibulit, mivel tegnap mindenki a családjával volt úgy érezték itt az ideje a kikapcsolódásnak. Mindenkinek meg van a saját feladata és most a biztonság kedvéért Liam hívja a vendégeket, nehogy az történjen, mint legutóbb. Mi Niall-el a kajáról és a piáról gondoskodunk.
-Mi kell még?-kérdezte Niall felém fordulva.
-Chips?
-Oh, tényleg azt majdnem elfelejtettem.-mondta és engem meg sem várva gurult el a bevásárlókocsival, pont úgy, ahogy a kisgyerekek szoktak. A biztonsági őr már egy ideje minket figyel és ha Niall így folytatja tovább biztosan ránk fog szólni. Sietős léptekkel követtem Niallt a chips-ekhez, mire odaértem már a fél bolt benne volt a kosárban.
-Biztos vagy benne, hogy ennyi elég lesz?-kérdeztem ironikusan a kosarat bámulva.
-Igazad van, rakok még párat.-mondta teljes komolysággal és még beledobott pár zacskóval.-Azt hiszem most már mehetünk. Gyere!-emelte el egyik karját a kosárról és maga elé húzott.
-Niall, Te most mit szeretnél?-kérdeztem sejtelmesen.
-Állj fel ide!
-Nem. Az emberek már így is megbámultak, nem kell hogy hülyének is nézzenek.
-Jajj ne csináld már! Tudom, hogy Te is szeretnéd!-nem tehettem mást, hisz addig el nem engedett volna még fel nem állok a kocsira. Niall felállt mögém és egy nagy lendülettel elindította a kocsit. Ott száguldoztunk a sorok között az emberek pedig minket bámultak.
-Héj, vigyázz!-kiáltottam fel, mert majdnem nekimentünk egy öreg néni kocsijának. Az utunkba férkőzött pár akadály, de szerencsére mindegyiket kikerültük és végre odaértünk a kasszához. Gyorsan kifizettük, amit vettünk és a cuccokat kivittük a kocsihoz és gyorsan bepakoltuk. Pár perc után már oda is értünk a fiúk házához. Már mindenki tette a dolgát, persze ennek köszönhetően kész felfordulás volt a lakásban. Mi is elkezdtük kirakosgatni az italokat és a kajákat. Közben Zayn és Louis azon veszekedtek, hogy ki legyen este a DJ.
-Már vagy 10 perce ott veszekednek, nem kéne valamit csinálni?-kérdeztem a többiektől, erre egyik fiú sem csinált semmit.
-Srácok, figyeljetek.-ment oda hozzájuk Eleanor.-Mi lenne ha mindketten Dj-k lennétek?
-Rendben.-válaszolták egyszerre és Eleanor elhívta onnan Louis-t és elmentek valamerre a házban. Persze Zayn ott maradt és kiélvezte, hogy egyedül ''uralkodhat'' a Dj pultnál ezért elkezdte kiabálni, hogy ''DJ Malik'' és betette a Little Mix egyik legújabb számát a Move-ot. Eddig még nem is hallottam, de iszonyatosan tetszett és Perrie hangja valami elképesztő. Persze ő maga már kevésbé örült annak, hogy vőlegénye pont ezt a számot rakta be ezért próbálta megállítani, de DJ Malik-ot elég nehéz leállítani.
-Zayn kérlek kapcsold már ki!
-Jajj ne már! Imádom ezt a számot.-válaszolta neki Zayn és elkezdte énekelni.''Nem értem, hogy a lányok eddig miért nem vették be Zayn-t is a bandába.'' Persze ha ez a kis műsor nem lett volna elég Zayn összekötötte a TV-t a laptoppal és elkezdett táncolni is. Perrie arca már teljesen vörös volt, ahogy szerelmét nézte, mi a többiekkel pedig már könnyeztünk a röhögéstől. Miután Zayn befejezte a kis előadását megtapsoltuk.
-Köszönöm London! Király közönség vagytok, gyertek holnap is!-ha már most ilyen a hangulat, mi lesz később? A koncert végére mindenki végzett és felmentünk készülődni. A boltból jövet még beszaladtunk hozzám ruháért szóval nem kell sokat gondolkodnom, hogy mit vegyek fel. Gyorsan átöltöztem, megcsináltam a hajam és lementem a földszintre, ahol csodák csodájára Niall épp valami sütit majszolt. Először azt gondoltam, hogy csak köhintek egyet, hogy észrevegyen, de gondoltam lehetne viccesebb is ezért inkább megijesztettem. Lassan közelítettem felé hátulról és megcsikiztem az oldalát. Annyira megijedt, hogy visított egyet, mint egy kismalac és a sütit eldobta a kezéből, ami persze rajtam landolt.
-Jajj nagyon sajnálom! Én nem akartam! Ne haragudj!-mentegetőzött és felkapott egy szalvétát és elkezdte törölgetni a ruhámat.
-Niall, nyugi! Ez csak egy ruha.
-Tudom, de akkor is sajnálom. Mondjuk Te ijesztettél meg szóval ez a Te hibád is.
-Ne fogd már rám! Te majszoltál titokban sütit.
-És nagyon finom volt! Szeretnéd megkóstolni?-kérdezte huncut mosollyal az arcán és abban a pillanatban belekent egy krémes sütit az arcomba.
-Huhh, ez tényleg fincsi.
-Oh, igen? Én már el is felejtettem.-mondta és hirtelen megcsókolt. Lágy csókból hirtelen egyre vadabbá vált és olyan helyeken tapizott, ahol eddig még sosem. 
-Azért levegőt is vegyetek!-szólalt meg egy hang mögöttünk és mi hirtelen szétváltunk. Már az egész tarsaság lent volt és most már csak a vendégeknek kell megérkeznie. Mi Niall-el beálltunk az ajtóba ás köszöntöttük a vendégeket. Jött pár számomra is ismerős arc, de rengeteg olyan ember jött, akiket még egyszer sem láttam és persze jött Ő is. Mrs.Bieber lehajtott fejjel sétált el mellettem úgy, hogy rám sem nézett és nem is köszönt. Szerencsére Niall nem kérdezősködött, ezt a kis jelenetet betudta annak, hogy jártunk és ez csak egy kis feszültség köztünk, pedig ha tudná igazából miről van szó, akkor Justin abban a pillanatban repülne. Az este folyamán próbáltam kerülni Justin-t, de néhány dologgal muszáj szembenézni és a kíváncsiságom is eljuttatott odáig, hogy beszéljek vele.

~Hahhi! Az előző résznél eléggé lecsökkent minden, ennek ellenére hoztam az új részt. És úgy tervezem, hogy ebben a hónapban hozok még egy részt szóval ehhez a részhez szeretnék kérni kicsit több visszajelzést. És remélem,hogy tetszett a rész.Thank U.Xx~



3 megjegyzés:

  1. Ajaj mi fog kisülni abból a beszélgetésből? Szóval ezért hallgattad a Move-ot.. Nagyon jó lett... Várom a kövit...

    VálaszTörlés
  2. kérlek siess.....nagyon jóóóó!!!!xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés