2013. szeptember 29., vasárnap

23.fejezet Meg vagy!*


Niall szemszöge*

-Szép jó reggelt szőke herceg!-ébresztett egy puszival April.
-Reggelt!-nyitottam ki a szemem és egy óriásit ásítottam.
-Ma randid lesz.
-Oh tényleg, ki is ment a fejemből. Lily-vel, ugye?
-Jesszus Niall! Ennyire reggel van vagy tényleg nem emlékszel, hogy Ally-nek hívják?
-Jah, tényleg Ally!
-Na, gyere reggelizzünk aztán átmegyünk hozzátok.
-Rendben.-válaszoltam még mindig álmosan és elindultam a szekrény felé kivenni valami ruhát magamnak, de mikor kinyitottam a szekrény ajtót nem voltak ott.-April hol vannak a ruháim?
-Bedobtam a szennyesbe!-jött a földszintről a válasz.
-Nem a tegnapi, hanem amiket áthoztam!-folytattam a kiabálást.
-Jah azok itt vannak, külön raktam őket, hogy mindennek legyen helye. Meg ha több cuccot hoznál át vagy valami.
-Köszi!
-Semmiség, de gyere enni, mert már éhes vagyok!
-Így?-néztem végig magamon, mert még mindig csak egy szál alsóban voltam.
-Miért? Majd utána átöltözöl.
-Ne, kezd csak el nyugodtan nélkülem.
-Tudod, hogy amikor itt vagy akkor nem szeretek egyedül enni.-meresztett rám kiskutya szemeket.''Hát ennek ki tudna ellenállni?'' Sóhajtottam egy nagyot jelezve,hogy Ő nyert. Megfogta a vállam és tolt maga előtt. Leérve már a megterített asztal fogadott.
-Hogy van energiád ilyen korán ilyen reggelit készíteni?
-Mert tudom, hogy akinek készítem az megérdemli és díjazni fogja csodás bókokkal.-mosolyodott el.
-Akkor együnk.-ahogy leültem a székre pillanatokon belül elpusztítottam a tányérom tartalmát.-Ez isteni volt, mint mindig.
-Köszi, de most már menj készülődni, mert még hozzátok is át kell menni, el kell készülnöd és Ally-nek is kell venni valami ajándékot.
-Oké!-válaszoltam és csiga tempóban,de felértem az emeletre és gyorsan átöltöztem. Mikor lementem April már készen várt az ajtóban.
-Vezetsz vagy vezessek?
-A tegnapi után szerintem jobb ha én vezetek, nehogy versenypályának gondold a város utcáit.
-Jaj csak azért mondod ezt, mert Te nem mertél 180-nál gyorsabban hajtani.
-Jó, elég! Én vezetek.
-Rendben, Mrs.Csigalassúság.-próbálta halkan mondani de még így is meghallottam.
-Micsoda?
-Semmi!-válaszolta nevetve.-A szokásos fél órás út után megérkeztünk hozzánk, ahol meglepő módon már mindenki fent volt.
-Sziasztok!-köszöntöttek minket a srácok és a lányok is.
-Sziasztok!-köszöntöttük mi is őket és April mindenkit egyesével végig ölelt, aztán pedig odaült Perrie-ékhez beszélgetni.
-Haver, mit csináltatok az éjszaka?-kérdezte huncut mosollyal az arcán Louis.
-Hagyjatok már! Nem történt semmi és nem is fog.
-Ja persze!-cukkolt tovább Zayn.
-Srácok hagyjátok már, ha egyszer azt mondja,hogy csak barátok, akkor barátok.-szólalt fel a védelmemre Harry.-Amúgy is ma randija lesz.
-És ki a szerencsés lány?
-Lil...vagyis Ally-nek hívják.
-Az az Ally?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Liam, de fogalmam sincs miért így kérdezte.
-Mi bajod vele? Mikor Harry bemutatta kedvesnek tűnt.
-Semmi,semmi. Ally aranyos lány, ne félj Niall minden rendben lesz.-vágott közbe Harry.
-Mi van veletek? Néha komolyan nem értelek titeket!
-Mindegy, hagyjuk. Neked nem kéne már készülődnöd?
-De, tényleg! Nekem kell érte mennem vagy valahol találkozok vele? Már nem emlékszem.-fordultam Harry felé.
-Én hozom ide. Igyekezz mert lassan indulok érte!
-Jó-jó. April jössz segíteni légyszi?
-Persze!-válaszolta és felállt a kanapéról és együtt felmentünk. Amíg Én letusoltam addig Ő kivett valami ruhát a szekrényemből.
-Ez jó lesz?-mutatott az ágyra kikészített ruhákra.
-Persze!-válaszoltam és ledobtam magamról a törölközőt, mire April hirtelen elkapta volna a fejét,de meglátta, hogy van rajtam boxer. ''Néha olyan jó érzés Őt zavarba hozni. Akkor mindig picit elvörösödik az arca és olyan aranyos''Húha kicsit elkalandoztam.-Jajj, hogy elpirultál.-vigyorogtam rá.
-Nem is!-játszotta a sértődöttet és végig simított az arcán. Én gyorsan magamra kaptam a ruháim és megigazítottam a hajam.-Izgulsz?
-Hát, nem mondhatnám.
-Nem is kell, biztos jól fog elsülni.-mondta és a végére egy kicsit elnevette magát,de látszott, hogy próbálja visszatartani.
-Nem értem mi van ma veletek! Mindenki olyan furcsán viselkedik.
-Nincs semmi. Én csak szurkolok, hogy jó legyen a randid.-jött oda hozzám és megsimogatta az arcom. Én nyomtam egy ''köszönöm,hogy vagy nekem'' puszit a homlokára és lementünk a többiekhez.
-Szia Niall!-köszöntött Ally és ha jól láttam kissé szúrós tekintettel mérte végig April-t.
-Szia Ally! Ő itt April, az egyik legjobb barátom. A többieket meg gondolom már ismered.
-Szia Ally! Örülök, hogy megismerhetlek!-nyújtotta felé April a kezét.
-Szia!-nyögte ki Ally,de nem viszonozta a gesztust.
-Heló srácok! Akkor majd jövök!-köszöntem a többieknek és kivezettem Ally-t az ajtón.

*A randi után*
-Sziasztok!-köszöntem kedvetlenül mikor hazaértem. Levettem a cipőm és besétáltam a többiekhez a nappaliba és bevágódtam April mellé a kanapéra.
-Na, milyen volt a randi?-kérdezte April és hirtelen mindenkiből kitört a nevetés.
-Ugye Ti tudtátok, hogy ez lesz?
-Bocs haver de muszáj volt.-magyarázkodott Harry és már annyira röhögött, hogy tiszta vörös volt az arca.
-Legalább most megtudtad nekem mit kellett átélnem.-mondta Liam.
-Te is randiztál vele és arra nem voltál képes, hogy figyelmeztess?
-Bocsi.-vigyorgott tovább.
-De mégis mi történt?-fordult felém Eleanor.
-Ez a csaj egy normális mondatot nem tud kimondani nyávogás nélkül. A legrosszabb pedig, hogy egyfolytában beszélt, beszélt és csak beszélt. Vagyis inkább nyávogott. Aztán beültünk egy étterembe, Ő salátát kért Én meg valami sült húst már nem tudom mi volt a neve. Mikor kihozták olyan jól nézett ki már alig vártam, hogy befalhassam az egészet, addig se kell rá figyelnem, erre elkezdett hablatyolni, hogy ezért a kajáért hány állatot kellett megölni, aztán meg elkezdte mesélni, hogy hogyan készítik ezt a húst. Szerintem az apja hentes lehet vagy nem tudom, de Ő az első személy, aki el tudta venni az étvágyam. Az este folytatásában pedig csak magáról beszélt. Az este fénypontja az volt mikor kiraktam otthon aztán pedig beszaladtam az egyik McDonald's-ba.
-Ebből mi a tanulság?-kérdezte Louis.
-Az, hogy soha többé nem randizom olyan lánnyal,akit Harry mutatott be nekem.
-Jó válasz! De nem kell ilyen szörnyű estédnek lennie! Elmehetnénk bulizni!
-Ez klassz ötlet.-egyezett bele mindenki.
-Bocsi srácok, de Én most biztos, hogy nem megyek sehova!
-Jó akkor megyünk csak mi. April, ugye Te azért jössz?
-Nekem sincs sok kedvem inkább itt maradok Niall-el.
-Tőlem nyugodtan mehetsz, nem kell miattam itt maradnod.-fordultam felé.
-Szívesen maradok. Persze csak akkor ha nem baj.
-Dehogy baj, sőt örülök neki.-öleltem magamhoz.
-Aww, hogy Ti milyen aranyosak lennétek együtt.-mondta Perrie.
-Szerintem is annyira összeilletek.-csatlakozott hozzá El is.
-Nem akarlak elküldeni titeket,de mennetek kéne, nem?-kérdezte tőlük April.
-Értjük a célzást és már itt sem vagyunk! Sziasztok!-köszöntek el mindannyian.
-Jó mulatást, sziasztok.-köszöntünk mi is.
-Mit csináljunk?-kérdezte April.
-Megnézhetnénk egy filmet és rendelhetnénk valami kaját.
-A film jöhet és a kaja már meg van.-sétált a konyhába és egy pizzás dobozzal jött vissza.-akkor rendeltük, amikor még a randin voltál és gondoltam ezt elrakom neked.
-Te egy főnyeremény vagy! Már most féltékeny vagyok arra a pasira,aki Téged feleségül vesz. De előtte persze még át kell mennie az ellenőrzésemen.
-Hát az még odébb van, hogy férjhez menjek.-válaszolta és visszaültünk a kanapéra. Megnéztünk valami vígjátékot, ami közben majdnem mindketten bealudtunk ezért inkább kikapcsoltuk.-Hallgassunk zenét és együnk valami édességet.-kapcsolt a zene csatornára és átszaladt a konyhába. Teljesen otthon érzi magát itt nálunk. Kipakolt minden ehető dolgot a hűtőből és összedobálta egy kis tálba.-Huhh, mindjárt kipukkadok
-Én is.-értettem vele egyet és ekkor elkezdett pittyegni a telefonom. Egymásra kaptuk a tekintetünk és April hirtelen felpattant a kanapéról és odaszaladt a telefonomhoz.
-Szia Niall! Csodásan éreztem magam ma este. Megismételhetnénk! Puszcsii Ally xx szívecske.-olvasta fel nyávogós hangon az üzenetet April.-Szia Ally! Én is csodásan éreztem magam.-mondta hangosan és közben elkezdte nyomogatni a telóm.
-Te meg mit művelsz?
-Csak válaszolok Ally-nek.-mosolygott rám pimaszul.
-Nah azt már nem!-indultam meg felé,de elszaladt előlem. Percekig csak körbe körbe kergetőztünk a nappaliban mikor végre elkaptam.-Meg vagy!-karoltam át és megpróbáltam elvenni tőle a telefont és sikerült is. ''De a telefon megszerzése után még mindig nem távolodtunk el egymástól, már nem is a telefon számított csak jó érzés volt a közelében lenni és késztetést éreztem arra...Hogy megcsókoljam? De ilyet nem érezhetek! Hisz mi csak barátok vagyunk és ezt nem tehetem tönkre!'' Percekig csak álltunk egymás ölelésében és olyan dolog történt,amire nem számítottam volna...


~Halihóóó! Az előző rész késése miatt kárpótlásul hoztam nektek ezt a részt ilyen hamar és köszönetképpen a komikért! Remélem erre is kapok néhány komit tőletek. A kövi részt nem tudom mikor hozom,de igyekszem.Xx~


6 megjegyzés:

  1. Oh Niall milyen feledékeny lett ejnye...Ez a rész elég viccesre sikeredett, de nagyon tetszett.Uhhh remélem megcsókolják egymást.. Jah és ne legyél gonosz tényleg csókolják meg egymást.. Jajj alig várom a folytatást....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszett és megpróbálok sietni :)

      Törlés
  2. Már alig várom a folytatást. Siess!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Basszus:@ Itt abbahagyni... Nagyon jó lett;) Kövit ♥

    VálaszTörlés