2013. szeptember 13., péntek

20.fejezet Három JB*


April szemszöge*
*2 héttel később*
Minden olyan hirtelen és könnyedén történt, hogy még Én magam sem vettem észre, hogy ilyen rövid idő alatt hova jutottunk. Az érzelmeim, az undor és az ellenszenv átalakultak, olyannyira, hogy kapcsolat lett belőle. Megismertem a nagyképű, önimádó, öntelt, ''ego király'' álarc mögött bujkáló kedves, megértő és szerethető srácot. Mégis igaz a mondás, hogy nem szabad első látásra elítélni senkit, hisz nem tudhatjuk ki rejtőzik az álarc mögött.,,Azt az álarcot levenni nem könnyű dolog,de nélküle élni egyszerű, ha viszont arra kényszerülsz, hogy visszavedd, fájdalommal teszed.'' Másképpen, ha megismersz valakit és megbízol benne megmutatod a valós Éned, de ha csalódást okoz, arra kényszerülsz,hogy újra elrejtsd magad a világ elől,mert félsz az újabb csalódásoktól.
-Indulhatunk?-mentett ki Justin édes hangja a gondolataim tengeréből.
-Persze.-válaszoltam és a szokásos, rutinos mozdulatokkal felvettem a táskám és bezártam magunk mögött az ajtót. Beszálltunk Justin autójába és  elindultunk a számomra még ''rémisztő'' hely felé, vagyis csak a gondolat volt rémisztő, hogy megismerkedem Justin családjával. Ugyanolyan érzésem volt, mint mikor Niall mutatott be a srácoknak, de ez most teljesen más, pontosan Én sem tudom, hogy miben más, de érzem.
-April, megérkeztünk.
-Már is?-kérdeztem rémülten.
-Igen. Semmitől nem kell félned, nem harapnak. Mondjuk a két csöppségnél előfordulhat.-próbálta elviccelni a dolgot,de nekem ez egyáltalán nem volt vicc.''Az első benyomás mindig fontos, és a szavai egyáltalán nem nyugtattak meg. Mikor Niall mutatott be a fiúknak előtte öntött belém egy kis lelket, de Justin olyan könnyedén veszi a dolgot. Nem érti meg, hogy ez nekem igen is számít és nem érzi, hogy ettől kicsit félek. Tényleg Niall, már olyan rég beszéltem vele, mostanában lefoglalt Justin. Nem mintha nem élvezném a társaságát, de a ''szerelmi élet'' mellett szükségem van a legjobb barátomra is. Mondjuk ezt még nem nevezném szerelemnek, csak egy kisebb kapcsolatnak, járásnak. Azt, hogy Én szerelmes vagyok Justin-ba még nem tudnám határozottan kijelenteni.'' 
-Justin! Justin! Justin!-szaladt felénk két kis, aranyos csöppség mikor beléptünk. Hirtelen Justin nyakába ugrottak, elemelte Őket és megpördült velük párszor.
-Szia Kicsim!-jött oda Pattie is. Olyan aranyosak voltak így együtt,de persze a jelenlétem mindent tönkretett.- Szia April! Hogy vagy? Minden rendben?-jött oda hozzám is, és átölelt.
-Szia, meg vagyok.-válaszoltam kicsit remegő hangon, hisz még Őt sem ismerem annyira, csak egyszer találkoztunk. Elengedett és hirtelen elviharzott ellenőrizni az ebédet.
-April, szeretném bemutatni a testvéreimet, Jazzy-t és Jaxon-t.- fogta meg a testvérei kezét és odavezette hozzám őket.
-Sziasztok, April vagyok.-hajoltam le hozzájuk. A kislány, vagyis Jazzy hirtelen a nyakamba ugrott és szorosan megölelt. Az ilyen ölelések számítanak a legtöbbet, hisz érezni lehet, hogy szívből jövő. Az ilyen ölelésekért imádom a munkám, minden egyes nap ezt érezni felemelő érzés. Jaxon kicsit félénkebben jött oda, de nővére példáját követve Ő is átölelt. Mindketten elengedtek és mosolyogva elszaladtak.
-Nyert ügyed van. Imádnak!-jött közel hozzám Justin és átölelte a derekam.
-Tényleg?-kérdeztem még mindig aggodalmasan, hisz nem voltam teljesen meggyőződve.
-Ők is Bieber-ek, ha egy Bieber szeret, akkor mindegyik Bieber szeret.-ölelt szorosabban magához,de a szemkontaktust nem szakította meg. Éreztem mi fog történni, ahogy egyre közeledett felém az arca, megcsókolt.
-Fúúúúj!-hallottam egy vékonyka kis hangot a hátunk mögül, mire mindketten felkaptuk a tekintetünk. Jaxon volt az.
-Jaj öcsi, Te is fogod majd ezt csinálni a csajoddal.-válaszolta Jaxon reakciójára Justin, játékosan odarohant hozzá és felkapta az ölébe.
-Biztos, hogy nem.-makacskodott öccse.
-Majd meglátjuk.-rakta le testvérét,aki hirtelen elszaladt. Justin újra visszajött hozzám és folytatni akarta,amit abbahagytunk,de megakadályoztam.
-Pont azon gondolkodtam, hogy mindhárman JB-k vagytok, ez nem furcsa egy kicsit.
-Szerintem nem.-válaszolta könnyedén és a derekamat fogva bekísért a nappaliba.
-Gyönyörű ez a ház.-néztem körbe a hatalmas nappalin.
-Igen, szerintem is.-válaszolt szűkszavúan. Bementünk Pattie-hez a konyhába. Ott sürgött-forgott, igazi háziasszony.
-Tudok segíteni valamiben?-kérdeztem.
-Hát, igen. Még sok dolgunk van, gyere megmutatom mit kell csinálnod.-invitált beljebb.
-Én már itt sem vagyok, hagylak titeket főzőcskézni.-mondta Justin, ezzel kimenekítve magát a feladat alól, hogy még véletlenül se kelljen segítenie. Pár órás sürgés-forgás után befejeztük az ebédet csak még meg kellett várni, hogy minden rendesen megsüljön, megfőljön.
-Egyenlőre készen vagyunk, gyere üljünk ki a kertbe.-karolta át vállamat és kimentünk a kertbe. Leültünk az asztalhoz és csak néztük, ahogy a három kis gyerek játszadozik.
-Olyan édesek így együtt.-mondtam ki hangosan akarva-akaratlanul is, közben még mindig őket néztem.
-Justin már hivatalosan nagy korú,de néha úgy érzem, mintha még mindig csak 5 éves lenne. Ha 30 éves lesz és lesznek gyerekei, akkor is úgy fogok ránézni, hogy Ő az én kicsi fiam. Mondjuk azt is nehéz felfogni, hogy már 19 éves, olyan mintha csak tegnap lett volna, hogy megtanult járni.
-Gyorsan szalad az idő, főleg ha az ember boldog.
-És Te, boldog vagy mellette?
-Azt hiszem igen.-válaszoltam még mindig a fűben játszadozó JB-ket bámulva.
-Aranyos és kedves lánynak tűnsz.-ahogy ezeket kimondta hirtelen ráirányult a figyelmem, valahogy éreztem, hogy itt még nincs vége és ennek a mondatnak komoly folytatása lesz.-Csak nem tudom, hogy tényleg egymáshoz valók vagytok-e. Ő teljesen zűrzavaros életet él. Sokat utazik, minden lépését figyelik és persze ott vannak a rajongók is. Nagy teherrel jár mellette lenni, és ezt mind tudomásul kell venned mielőtt komolyabban belekezdenétek ebbe a kapcsolatba.
-Nem értem Pattie, ezzel most mire akarsz kilyukadni?
-Csak arra, hogy imádom Justin-t és megakarom óvni a csalódásoktól, nem szeretném ha összetörne. Csak akkor vágj bele ebbe a kapcsolatba ha tényleg komolyak az érzéseid. Szereted Őt?
-Ennyi idő után még nem merném kimondani, hisz ez még nem igaz. Nekem ehhez idő kell.
-Csak az a kérdés mennyi idő mire rájössz, hogy tényleg Őt szereted vagy, hogy egyáltalán szereted, vagy talán felbukkan valaki, aki felé a kelleténél több figyelmet fordítasz, és még Te magad sem vennéd észre, hogy beleszerettél.
-Nem tudom.-gondolkodtam el a szavain.
-Én csak egyet kérek...Ne törd össze Justin szívét!

~Sziasztok!Remélem tetszett a rész,bár még ebben sem volt olyan sok izgalom, de természetesen lesz még sok meglepő fordulat.Sajnálom,hogy csak most hoztam,de szerintem elég, annyit mondanom, hogy suli és azt is sajnálom, hogy nem írtam le,hogyan jött össze a párocska,de arra egyszerűen nem tudtam semmit kitalálni, remélem nem haragszotok, hogy néha kihagyok így időközöket. Köszönöm a komikat és az oldalmegtekintéseket! :) Hamarosan folytatás!
Na meg persze el ne felejtsük, hogy ma van Nialler 20. születésnapja és pont a 20. rész van.:) Boldogságos 20.születésnapot Niall James Horan! <3 Xx~


8 megjegyzés:

  1. Hát ezzel a résszel megleptél. Nem gondoltam volna, hogy összejönnek. Aztán 3 JB a cím nem tudtam elképzelni hogyan van három aztán a szövegből minden rendeződött a fejecskémven.. Nagyon siess a kövivel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy meglepetést tudtam okozni és megpróbálok sietni.:)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!:)) Bár én jobban örültem volna ha Niellel jön össze.:cc♥ de Justin is okés..:)) Csak aztán sokáig együtt maradjanak!:)♥ Folytatáást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.:) és nem kell elszomorodni, mert még bármi megtörténhet, hisz itt még nincs vége a történetnek.:) igyekszem a folytatással :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik. Kicsit váratlanul ért, hogy összejött JB-vel. Várom a kövi részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.:) gondoltam,hogy meglepő lesz,de azért remélem,hogy senki sem csalódott emiatt...és igyekszem minél előbb hozni a kövit :)

      Törlés
  4. Huh.. April és JB?:o Én Niall mellett képzeltem el, de ez is nagyon tetszik:) Nagyon remélem, hogy April, és Justin egy darabig együtt lesznek. Szupi rész lett, siess a kövivel;)

    VálaszTörlés