2013. szeptember 4., szerda

18.fejezet OLLG?!*

Harry szemszöge*

...Még magam sem tudom elhinni,ami történt. Csak álltam ott vizesen és bámultam magam elé. ''Miért mondtam ezt neki? Hogy voltam erre képes? Talán a férfi egom...vagy csak egyszerűen ilyen vagyok? Nem!! Kizárt, sosem voltam ilyen. De azt hittem tetszem neki. Úgy éreztem,hogy nekünk lenne jövőnk és csak megakartam könnyíteni a dolgát. Úgy látszik a hazugság még sem volt a legjobb ötlet. Talán soha többé nem fog hozzám szólni és még Niall-el is összeugrasztottam...Ezt helyre kell hoznom valahogy.'' Ahogy kiléptem a szobából megláttam azokat a ruhákat,amiben April aludt. Gyorsan felkaptam a földről és bedobtam az ágyra. Határozott léptekkel mentem Niall szobája felé,de ahogy odaértem megtorpantam. Hirtelen nem tudtam mit is mondhatnék. Csak is az igazat!! Kicsit félve,de hangosan kopogtam.
-Menj innen April, nem vagyok kíváncsi a kifogásaidra, se Rád! Hagyj engem békén!
-Harry vagyok!-szóltam kicsit erőtlen hangon.
-Rád sem vagyok kíváncsi! Menj innen.
-Addig nem,amíg meg nem hallgatsz.-vártam egy kicsit hát ha lesz valami válasz vagy kinyitja az ajtót, de nem szólt semmit és ajtót sem nyitott.-Jó ha nem engedsz be akkor elmondom idekint. Egy hülye, egoista barom voltam, és hazudtam. Nem vagyunk együtt April-lel. Igazat mondott neked, nem történt semmi csak hazahoztam, mert rosszul volt.-ekkor hallottam egy halk kattanást és az ajtó nyitódott.
-Ez is csak egy hazugság,hogy Őt védd?
-Nem! Az volt a hazugság,amit a szobában mondtam. Ez most teljesen igaz. Figyelj, Én nem akartam közétek állni és semmi ilyen csak azt hiszem megtetszett,mert Ő nem úgy nézett rám,ahogy a többi lány. Többször is próbálkoztam nála,de egyszerűen csak elutasított. A többi lány már rég az ágyamba ugrott volna és mára már a nevükre sem emlékeznék,de Ő valahogy más. Tudom Te találkoztál vele előbb ezért, többet nem fogom piszkálni és nem próbálkozok be nála. Te viszont felpörgethetnéd a dolgokat kettőtök közt.
-Először is köszönöm az őszinteséged, bár ha az előbb nem hazudtál volna most nem kellene itt mentegetőznöd, másodszor pedig April és köztem nincs semmi.
-Na, ne mondd már. Olyan sok időt töltötök el együtt és még nem volt semmi?
-Harry, Én nem olyan vagyok,mint Te. Egy lányban nem azt nézem,hogy vihetem minél hamarabb ágyba, hanem megszeretnék vele ismerkedni, megtudni,hogy milyen is valójában.
-Én sem csak azt nézem a lányokban.-tiltakoztam, erre Niall egy amolyan ''Te most komolyan nekem akarod bemesélni,hogy nem ezt teszed minden lánnyal?" pillantást vetett rám.
-Ezért nem volt még tartós kapcsolatod, mert csak egy alkalomra ''használod'' a lányokat. Számoljuk csak össze hány lány barátod van?
-Elég sok.
-Haaaa.-szólalt fel gúnyosan.- Gondolom ezekről a lányokról mindent tudsz és Ők is tudnak rólad mindent. Bármikor fordulhatsz hozzájuk tanácsért és Ők is hozzád. Mindig meghallgatnak és segítenek a problémáidban és fordítva. Sok időt eltöltötök együtt és sosem néztek egymásra Úgy. Igaz? Rengeteg ilyen lány barátod van, akikkel ilyen a kapcsolatod,ugye?-ahogy felsorolta ezeket a dolgokat rájöttem,hogy igaza van. Egyetlen ilyen barátnőm sincs. Zavarban éreztem magam és lelkiismeret furdalásom is volt, amiért ilyen ember vagyok. Csak kihasználom őket, nem kellenek nekem másra csak egy alkalomra.
-Neked April ilyen?-kérdeztem félénken.
-Azt hiszem, igen! Annyira régóta nem ismerem,de úgy érzem, hogy ez egy erős barátság kezdete.
-Akkor ezért féltetted annyira tőlem?
-Igen...nem akartam, hogy csalódjon. Úgy érzem fontos számomra és csak megakartam védeni.
-Igazi jó barát vagy.-mosolyogtam rá biztatóan, hisz ez teljesen igaz volt.
-Egyáltalán nem voltam az. Nem hittem neki. Bocsánatot kell kérnem.-indult el a lépcső irányába.
-Várj meg, Én is megyek. De előtte, köszönöm-mosolyodtam el és hirtelen a nyakába ugrottam.
-Mit is?
-Hogy felnyitottad a szemem, milyen is igazi barátnak lenni. -gyorsan beszaladtam a szobámba, átöltöztem és már indulhattunk is.

April szemszöge*

-April, April!-szólongatott egy ismerős hang és valaki a vállamnál fogva rázogatott. Lassan kinyitottam a szemem és megpillantottam Niall aggodalmas arcát.-Már vagy negyed órája ébresztgetünk,de nem reagáltál.-nem szóltam semmit csak szorosan átöleltem. Felugrottam a kanapéról és Harry-t is megöleltem.
-Ez az egész csak álom volt?-kérdeztem mosolyogva, reménykedve, hogy ''igen'' lesz a válasz.-Elmentünk bulizni, ott rosszul lettem, Harry hazavitt, nem történt semmi, másnap kérdőre vontál, és nem hittél nekem.-mutattam Niall felé.- Te pedig hazudtál és összevesztünk.-fordultam Harry felé.-Ugye ez csak álom volt?-néztem felváltva a két srácra,de Ők csak összenéztek.
-Nem April, ez mind megtörtént.
-Akkor most, hogy-hogy itt vagytok?
-Bocsánatot szeretnénk kérni.-mondta Niall.
-Mindketten.-fejezte be Harry.- Sajnálom, hogy hazudtam Niall-nek és emiatt összevesztetek, de azt hittem, hogy tetszem neked és nekünk együtt van jövőnk.-halkult el a végére a hangja.
-Én pedig sajnálom,hogy nem hittem neked...és úgy megharagudtam, csak megakartalak védeni.-mosolyogva néztem mindkettőjükre és egyszerre átöleltem őket.-Akkor nincs harag?
-Nincs.-válaszoltam boldogan, mikor valaki csöngetett.
-Vendéget vársz?
-Nem tudok róla.-odaléptem az ajtóhoz és kinyitottam. Justin vigyorgó tekintetével találtam magam szembe.-Te, hogy-hogy itt? Honnan tudtad, hogy hol lakom?
-Csak követtem Harry-éket, és szeretnék kérdezni valamit. Csak sietnem kell szóval jó lenne ha most tudnál rá válaszolni.
-Hallgatom.
-Lennél az OLLG-m a mai koncerten?-kérdezte reményteli szemekkel,de nekem fogalmam sincs, hogy mi az az OLLG.
-És ha tudhatnám az mi?
-Van egy One less lonely girl című számom és a koncerteken eközben a szám közben mindig fel jön a színpadra egy lány,akinek énekelek és szeretném ha a mai koncerten Te lennél az. Kérlek a kedvemért...a rajongók kedvéért.-nézett csillogó szemekkel.
-Hát nem is tudom.
-Kérlek, sokat jelentene számomra. Végre nem egy vadidegen lánynak kellene énekelnem.
-De hisz annyira engem sem ismersz és Én sem téged.
-Majd megismerjük egymást. Most már tényleg sietnem kell,akkor 7-re jön érted a kocsi.
-De...Én...
-Szia.
-Heló.-köszöntem el csodálkozva és bementem a lakásba.
-Ki volt az?-kérdezte kíváncsian Niall.
-Justin, és azt akarja,hogy a mai koncerten legyek az OLLG-je vagy mije.
-Ohh az tök jó.
-Ahha,biztos...-válaszoltam bizonytalanul. ''Remek végig kell ülnöm egy nem tudom hány órás JB koncertet,ahol több ezer rajongó sikongat. Nem is ismerem a számait, max. egyet-kettőt. Magáról Mr.Ego-ról meg inkább ne is beszéljünk. Most már mindegy, ezt az estét kibírom, a végén még jól is elsülhet.''

~Sziasztok! Most volt egy kis időm és összedobtam ezt a részt. Remélem tetszett a hibákért pedig bocsánat, majd kijavítom, ha lesz időm meg kedvem,de remélem nem lett benne sok.:) Várom a véleményeket és a tippeket, hogy vajon mi lesz. Talán a kibékülés kicsit könnyen ment,de...nem tudom, nincs de. Ennyi lettem volna. Valószínű hétvégén új rész.Xx~


4 megjegyzés:

  1. Még jó hogy máf tudom mi az az OLLG különben csak.néztem volna mit irkálsz itt nekünk... Nagyon jó lett csak igy tovább és siess a kövicel...<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát szerintem érthetően leírtam,remélem mindenki értette és köszi,köszi és sietek.:))

      Törlés
  2. awww *o* annyira nagyooon jó lett! *o* Folytasd!:)))

    VálaszTörlés