2013. szeptember 1., vasárnap

17.fejezet Kérdezzük meg Harry-t*


April szemszöge*

-De azért szóljunk Niall-nek,hogy elmegyünk.
-Rendben.-bólintottam. Mivel saját erőmből nem tudtam volna lábra állni,ezért Harry átkarolta a derekam és úgy sétáltunk oda Niall-höz. Ő csak lepetten kapkodta köztünk a tekintetét,mert észrevette Harry kezét a derekamon.
-Ez meg mit jelentsen?-mutatott ránk Niall.-Ti most együtt vagytok?
-Hát igen.-mikor ezt ki mondta ledöbbentem,de tudtam,hogy csak azért mondta,hogy Niall ne kérdezősködjön és minél hamarabb haza vihessen.- De figyelj, haver. April már elég fáradt,ezért hazaviszem.-kiabált Harry Niall-nek. Mondjuk elég közel álltak,de a zenét így is nehezen kiabálták túl.
-Nem,majd Én haza viszem.-tiltakozott Niall. Elhúzódtam Harry mellől és szó szerint átestem Niall karjaiba és szorosan átöleltem.
-Nem kell. Maradj csak, majd Harry elvisz.
-Azt hittem,hogy nem fogsz bedőlni neki. Tegnap megígérted,hogy nem lesz semmi, akkor most mi ez az egész?-a csalódottság teljesen érződött a hangjában. Szavai nagyon rosszul estek,de most nem tehettem semmit. A legrosszabb az egészben az volt,hogy ez az egész nem is igaz,de Én mégis rosszul éreztem magam emiatt.
-Holnap mindent elmesélek.
-Vigyázz magadra.-súgta még utoljára a fülembe,ennek hatására még szorosabban öleltem.
-April, gyere menjünk.-nyújtotta felém kezét Harry. Újra ölelő karjaiba kerültem és kisétáltunk a klubból. Beszálltunk a taxiba,ami már kint várt ránk. Meglepetten néztem Harry-re,amikor a taxisofőrnek az Ő címüket adta meg.
-Mi közelebb lakunk és így legalább tudok vigyázni rád.-a két nap alatt ez volt a legszebb mondata felém, ami még őszintének is tűnt. Az állapotom miatt nem nagyon tudtam figyelni semmire. 5 perces autókázás után megérkeztünk. Harry kifizette a fuvart, felkapott az ölébe és sietős léptekkel indult a bejárathoz. Az ajtónál még mindig nem tett le, de így is kitudta nyitni. Gyorsan letett a kanapéra és bezárta az ajtót. Ledobtam a magassarkúm és eldőltem a kanapén. Harry odasétált hozzám és lehajolt elém.
-Tehetek érted valamit, esetleg hozzak, teát vagy vizet?-nézett rám csillogó tekintettel. Ahogy most rám nézett az teljesen más volt, nem a szokásos Harry. A tekintete nem olyan volt, mint tegnap a fürdőszobában vagy,mint ma a kocsiban. Most két aggódó és törődő szempár tekintett rám és ez megnyugtatott. Niall-nek igaza volt, csak azért viselkedett velem úgy,mert új voltam számára,de szerintem már Ő is belátta,hogy kettőnk között semmi nem történhet, vagyis remélem,hogy erre rájött.
-Köszönöm nem,de egy fájdalom csillapítónak most örülnék.
-De hisz ittál, nem vehetsz be gyógyszert.
-Oh tényleg el is felejtettem,de a fejem szét megy.
-Gyere inkább felviszlek, fent kényelmesebb. Ugye nem baj ha mellettem kell aludnod, mivel a buli után mindenki idejön hozzánk. A lányok persze elalszanak a fiúkkal,de Justin és Josh pont elfoglalják a két vendégszobát.
-Nekem jó itt a kanapén.
-Azt már nem. Majd 5 óra körül beesnek az ajtón részegen,és nem tudsz miattuk pihenni. Ha amiatt aggódsz,hogy rád mászok vagy valami, akkor nem kell félned.
-Én nem...csak...
-Gyere inkább felviszlek.-kapott volna fel az ölébe, de mielőtt megtehette volna leállítottam.
-Ne Harry, egyedül is menni fog.-válaszoltam. Ő csak félreállt az utamból és bámulta a bénázásomat. Úgy nézhettem ki,mint egy kisbaba, aki most tanul meg járni. Még mindig nem értem,hogy miért ilyen gyengék a lábaim és, hogy miért vagyok ennyire rosszul. Biztos, hogy nem az esti alkohol mennyiség miatt,hisz Én bírom a piát. A lépcsőnél kicsit megrekedtem, hisz nem nagyon bírtam behajlítani a térdeimet. Már vagy 5 percet szenvedhettem,de még az első fokra sem bírtam fellépni.
-Nah jó ezt nem bírom tovább nézni.-mondta Harry és egy hirtelen mozdulattal újra felkapott az ölébe. Kénytelen voltam beletörődni a helyzetembe és csak hagytam,hogy cipeljen. Fent beléptünk a szobájába, ami elég rendezett volt fiú létére, nem inkább Harry létére, egy fiúból kinézném,de Harry-ből nem. Biztos van egy privát takarítónője. Lerakott az ágyra és odament a szekrényéhez,hogy vegyen ki nekem alvós cuccot.-Ez jó lesz?-mutatott fel egy pólót és egy boxert.
-Persze, mindegy és hol tudom átvenni?
-Itt nyugodtan.-mondta és elkezdett magának is keresgélni. Én vártam egy kicsit még kiveszi magának a megfelelőt és kimegy. De csak elkezdett vetkőzni.
-Harry...khmmm.-néztem rá zavartan.
-Mi az? Csak öltözök.-mosolygott...és mégis visszatért a szokásos Harry.
-Akkor inkább kimegyek a fürdőbe.-álltam fel.
-Elfordulok és esküszöm,hogy nem fogok hátranézni.
-Nem hiszek neked.
-Megígérem.-Hátat fordított nekem és tovább vetkőzött.-Látod?
-Jó.-sóhajtottam egy nagyot és a biztonság kedvéért Én is hátat fordítottam. Elkezdtem vetkőzni,de néha-néha hátrapillantottam Harry-re. A pólója leért a combomig és a boxer is lógott rajtam,de az alváshoz megfelel. Összehajtottam a ruhámat és leraktam az egyik fotelra. Harry hezitált,hogy vegyen fel pólót vagy ne,de végül nem vett fel hisz nyár van, ilyenkor éjszaka is jó idő van. Bebújtam a takaró alá, Harry lekapcsolta a villanyt és befeküdt mellém.
-Jól mutatsz csipkében.-suttogta halkan. Először nem tudtam miről beszélt,de leesett.
-Megígérted,hogy nem fordulsz hátra.-kaptam fel a vizet.
-Én nem is fordultam meg, csak tudod a tükörben mindent láttam.-ekkor eszembe jutott,hogy a szekrény ajtaján van egy teljes alakos tükör.-És tetszett.-a sötétben nem láttam,de a hangján hallottam,hogy mosolyog, Én viszont tisztára elvörösödhettem.
-Perverz vagy Styles.-mondtam már Én is nevetve és játékosan beleütöttem a karjába.
-Nem. Csak pasi.-ez most kicsit felbosszantott,ezért inkább hátat fordítottam neki és lehúztam róla a takarót. Igen egy takaróval takaróztunk, mivel azt mondta,hogy nincs több.''Na persze, Én meg mindjárt felpattanok az egyszarvúmra és átvágtatok vele a szivárvány másik végére'' -Héé, így fázni fogok.-mondta nyávogós hangon.
-Van ilyen.-válaszoltam könnyedén és elégedetten elmosolyodtam. A hátamnál viszont éreztem,hogy emelkedik a takaró és Harry egész teste az enyémnek simult.-Na jó itt a takaród.-mondtam és visszadobtam az Ő részét.
-Nem kell. Jó nekem így.-válaszolta és már karolta volna át a derekam,de nekem ez már sok volt.
-Harry, kérlek-nem kellett folytatnom tudta mire gondolok és hátrébb húzódott.

*Reggel*
Harry karjaiban ébredtem, de, amint ráeszméltem a külvilágra rögtön leszedtem magamról ölelő karjait és erre fel is ébredt.
-Sajnálom, ez csak megszokás. Ne haragudj.-mondta sajnálkozva.
-Jó semmi baj.-válaszoltam,hisz alvás közben nem tud odafigyelni az ember arra,hogy mit csinál. Nem is fordítottam erre több gondolatot kiszálltam az ágyból és megindultam az ajtó felé. Megkönnyebbülve listáztam,hogy a lábamnak semmi baja. A fejem még fáj egy picit, de ez csak a másnaposság.
-Hova mész?
-Megszomjaztam, Te is kérsz?
-Igen, elég egy pohár víz.-bólintottam és kimentem. Halkan lesétáltam a lépcsőn egyenesen a konyhába. Kivettem a hűtőből a vizet és töltöttem belőle két pohárba.
-Jó reggelt!-jött a hang a hátam mögül,amire megijedtem és hirtelen kiöntöttem a vizet a konyhapultra.-Mi az rossz a lelkiismereted, hogy így megijedsz?-kérdezte gúnyosan.
-Nem csak megijesztettél, amúgy meg megszeretném veled beszélni a tegnap estét.
-Mi az ennyire jó volt az éjszaka,hogy az Ő ruháiban flangálsz itt reggel.
-Niall, ne mond ezt. Nem történt semmi.
-Ahha, Én meg hülye vagyok, igaz?
-Nem! Harry csak segített mivel hirtelen rosszul lettem és nem akartam neked szólni, mert nem akartam tönkre tenni az estédet.
-Hát úgy látszik még is sikerült,de még a reggelemet is.
-Sajnálom,de hinned kell nekem.
-Akkor miért mondta Harry,hogy együtt vagytok?
-Csak, hogy ne kérdezősködj és eljöhessünk,mert iszonyatosan rosszul voltam.
-Nem tudom April, ez nekem elég átlátszónak tűnik.
-Istenem.-hirtelen teljesen tehetetlennek éreztem magam.-Tudod mit, akkor kérdezd meg Harry-t.
-Oké kérdezzük.-válaszolta és felmentünk az emeletre. Előtte még feltakarítottam,amit kiöntöttem és felvittem Harry vizét. Niall hirtelen berontott a szobába,ahol a kis göndör épp valami rajzfilmet nézett.
-Mit csináltál April-lel az éjjel?-kérdezett rá rögtön a mérges szöszi.
-Kérlek mond el neki,hogy nem történt semmi,mert nekem nem hisz. 
-Hát...öhhmmm.
-Hallgatlak.-sürgette Niall. Nem értem Harry miért dadogott, és miért nem vágta rá az igazságot.
-Haver, tudom, hogy nagyon jóba vagytok meg minden, de hidd el a mi kapcsolatunk nem fog a barátságotok útjába állni.
-Hogy miii?-kérdeztem döbbenten. A szemöldököm az egekbe szaladt, az állam pedig már az alsó szintet is súrolta volna, ha nem lett volna padló a lábunk alatt. Niall lesajnálóan rám nézett és kiviharzott a szobából.- Mi volt ez az egész??-vontam kérdőre Harry-t.
-Hát szerintem nem kell tovább titkolnod,hogy mit érzel irántam. 
-Te meg mi a francról beszélsz?
-Látom, hogy nézel rám, nem kell tagadnod, hogy teljesen oda meg vissza vagy tőlem.-nekem se kellett több a kezemben lévő pohár vizet az arcába borítottam. 
-Tudod mit Styles, akkor se kellenél ha Te lennél az utolsó pasi a Földön.-Felkaptam a ruháim és kirohantam a fürdőbe. Gyorsan átöltöztem ledobtam Harry szobájának ajtaja elé a cuccait és,amilyen gyorsan csak lehetett kirohantam a házból. Hívtam egy taxi-t és haza mentem...

~Meglepetééééés! Holnap akartam kirakni,de nem bírtam tovább, főleg a kommentek miatt és a 2 újabb feliratkozó miatt. Iszonyatosan köszönöm!! 
--Nah szerintetek Niall és April kibékülnek? Vagy Harry mindent tönkretett? Vagy talán Harry észhez tér és helyre hozza? Vagy Harold-nak épp ez volt a célja? Kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok.:)-- 
Holnap suli.:( Nah mindegy is,kitartás, már csak 288 nap és nyári szünet.:D CSAK.:/ A kövi rész érkezése bizonytalan,de igyekszem.Xx~



10 megjegyzés:

  1. Hát én azt hittem JB-vel fog kavarni,és nem Harry. :((
    kövcsiit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de nem kavar Harry-vel, csak Harry nyomul rá...és megpróbálok sietni

      Törlés
  2. Akármennyire is szeretem Harryt ez már tőle is sok.... Remélem hogy kibékülnek és nem kavar tovább Harold... Gyorsan hozd a kövit..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát majd meglátjuk mi lesz...próbálok sietni.:)

      Törlés
  3. Esküszöm,hogy Harryt állba rúgom,mint Ricsit a koncerten.Annyira köcsöög.:c Niallt akarooom! :c♥ Következőőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nah jó a kominak csak félig értem az elejét...mind1 talán nem is akarom tudni.xdd és ezért nem kell bántani Harry-t a következő részből minden kiderül Harry-vel kapcsolatban...és igyekszem.:)

      Törlés
  4. ahh Niallel kell összejönnnieeeeeeeee!!!!!!!!!! nem lehet Harry! muszály Niall!!! ahh hozzák már helyre:c x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyugiiiiiii.:) a következő részben TALÁN helyre tudják hozni a dolgokat...ki tudja mi fog történni?? (Hát Én.:D)

      Törlés
  5. Mocskos Harry:| Remélem kibékülnek

    VálaszTörlés