2013. augusztus 30., péntek

16.fejezet Party time*


April szemszöge*

-Haló?!-szóltam bele kicsit rekedt hangon a telefonba, hisz a jelzése keltett fel a délutáni szunyókálásomból. Mostanában szokatlanul sokat alszom és egyre sűrűbben délután is,ami ezelőtt csak egyszer-kétszer fordult elő.
-Szia April! Van egy kis változás az estével kapcsolatban, nem nálunk lesz a buli.
-Hogy-hogy?
-Hát Zayn feladata lett volna meghívni a vendégeket,de Ő azt hitte, hogy azt Harry intézi így senki nem lett meghívva. Szóval már nagyon rákészültünk egy bulis estére,ezért elmegyünk egy klubba.
-Oh akkor jó szórakozást, aztán ne idd le magad a sárga földig.-viccelődtem.
-Nem szokásom és amúgy arra gondoltam, gondoltuk, hogy Te is jöhetnél.
-Ömmmm.Nincs sok kedvem.
-Akkor helyesbítek...Te is jössz! Muszáj eljönnöd és a lányok is szeretnének megismerni.
-Milyen lányok?? Van lányod?-hát igen, látszik, hogy most keltem...
-Ohh jesszus, ugye most keltél fel?
-Mi van Te gondolat olvasó vagy telefonon keresztül? Vagy valahol leskelődsz?-álltam fel és körülnéztem hátha kint áll valahol,de senki nem volt ott.
-Egyik se. Hallom a hangodon és csak akkor teszel fel ilyen hülye kérdéseket ha fáradt vagy. Amúgy nem, nincs lányom, de a fiúk barátnői, Perrie,Eleanor és Sophia szeretnének megismerni,mert ma, ahogy átjöttek a fiúk egész végig rólad áradoztak.
-Rólam?-kérdeztem csodálkozva közben magamra mutattam,de ezt Niall nem láthatta telefonon keresztül.
-Igen úgy látszik megkedveltek.
-Tényleg?? Vagy csak azért mondod,hogy kedveskedj?
-Komolyan mondom. Na,de mondom a részleteket 9-re megyünk érted, addigra legyél kész, és teljesen mindegy mit veszel fel vagy talán megint segíthetnék.-mondta és a hangjából hallottam,hogy mosolyog,de ez nem a szokásos mosoly, ez a huncut mosoly.
-Hahaaa. Mégis hova megyünk?
-Passz azt még nem döntöttük el.
-Akkor majd meglátom,de megyek is készülődni,mert nem fogok végezni mire ideértek. Sziaa!-tettem le a telefont és már indultam az emeletre kiválasztani a ruhát. Fél órás nézelődés alatt feltúrtam az egész szekrényt és mindent szétdobáltam,de megtaláltam a megfelelő ruhát. Egy fekete egybe részes nadrág/ruha mellett döntöttem. A combjánál kicsit buggyos, alul csőszárú. Felső része pedig pánt nélküli,de felül egy hosszú ujjú csipkés rész takar. Mellé pedig kiválasztottam az egyik kedvenc fekete magassarkúmat. Gyorsan letusoltam,megcsináltam a hajam, csak enyhén begöndörítettem és feltettem egy esti sminket. 3 órába,telt mindezt létrehoznom,de az eredmény elfogadható lett, sőt tetszett. A ritka pillanatok egyike, meg kell becsülni. Épp a tükörben igazítottam a hajam mikor csengettek. Felkaptam a táskám és már nyitottam is az ajtót.
-Szia...Ohh gyönyörű vagy.
-Nem kell túlzásokba esni,de köszönöm, amúgy szia.-köszöntem.Bezártam az ajtót és elindultunk a kocsija felé.
-Hátra ülnél kérlek,mert még Josh-t és Justin-t is fel kell vennünk, és Josh nem szeret hátul ülni.
-Persze.-válaszoltam könnyedén,de mikor kinyitottam az ajtót és szembe találtam magam Harry vigyorgó fejével már nem volt annyira kellemes a helyzet.
-Szia Szépségem! Fantasztikusan nézel ki.-mondta még mindig vigyorogva. Én morogtam valami ''szia Harry'' félét és beszálltam. Niall bekapcsolta a Hits-et és max. hangerőre feltekerte. Már negyedórája kocsikázhattunk,de még mindig nem értünk oda a másik két fiúért, és ha a tegnap este tudata nem lett volna elég kellemetlen, Harry megint nyomulni kezdett. Kezét óvatosan combomra csúsztatta és elkezdett simogatni. Én megfogtam a kezét és rátettem a saját lábára. Azt hittem, hogy ezt a kis ''játékot'' ezután annyiban hagyja,de nem...egész út alatt próbálkozott valamivel. Niall persze az egészből nem látott semmit, mivel az utat figyelte és sötét is volt, csak az utcai lámpák fénye világított be néha-néha. Fél órás út után Niall leparkolt egy hatalmas és gyönyörű ház vagyis inkább birtok előtt. A sötétben nem sok mindent láttam csak két közeledő alakot és persze,hogy az egyik az Én ajtóm felé közeledett. Utálok középen ülni,de most kibírom.
-Haliiii!!-szált be mellém Justin Bieber!!! ''Ez most komoly?! Hol a kandi-kamera? Pár pillanatig döbbenten bámultam,hogy tényleg jól látok vagy csak a szemem szórakozik velem,de nem! Mondjuk nem kezdtem el sikítozni és vinnyogni, hogy -Justin vegyél el!!...blablaa- de érdekes látvány volt. Nem vagyok nagy rajongója, csak meghallgatom néhány számát, ennyi! Na jó,azért nem egy utolsó pasi, amúgy meg nem tudok róla túl sokat...Elég!!'' állította le a zavaros gondolataimat egy kis hangocska a fejemben-Szia Justin vagyok,de gondolom ezt már tudtad.-''Nah az ego! Már meg is van az ok,amiért nem nagyon szoktam sztárokért őrülten rajongni. Jobb élni egy általam lefestett képben, hogy milyen is lehet az a személy valójában,mint,hogy megtudjam, hogy ilyen,mint Ő. De nem ítélek el senkit elhamarkodottan, majd meglátjuk mi lesz.'' 
-Szia Én April vagyok.-válaszoltam kedvesen. 
-Szia Josh vagyok.-fordult hátra a másik fiú és kezet nyújtott. Már is szimpatikusabb volt, mint Mr.Bieber.
-Szia,April.-fogtam vele kezet. Végre elindultunk, az út további része is kényelmetlen volt,de nem annyira,mint a Harry-vel ''kettesben'' töltött idő. Odaértünk a szórakozóhely bejáratához,ahol a többiek már ránk vártak. Ahogy megláttam a lányokat rájöttem,hogy jól választottam a szerelésemet. Még idekint köszönt mindenki-mindenkinek,Én pedig bemutatkoztam a lányoknak. Annyira közvetlenek és kedvesek voltak pont,mint a barátaik. Bementünk a szórakozóhelyre,ami majdnem fulladásig tele volt. A fiúk elmentek kikérni az italainkat,addig mi beszélgettünk. Mind a hárman szimpatikusak, annak ellenére,hogy milyen képet alkotott róluk a sajtó. Ők egyáltalán nem olyanok. Az utálkozó rajongókról nem is beszélve, Eleanor és Perrie már úgy,ahogy hozzászoktak,de Sophia-nak ez most új és elég nehéz is. De a lényeg,hogy boldogok a párjaikkal. Az este első részét beszélgetéssel és ismerkedéssel töltöttük,de mikor oldódott a hangulat és persze növekedett az alkohol szintünk, már mindenki oldottabb hangulatban volt. A legtöbben a táncparketten táncoltunk,amikor két forró kezet éreztem a derekamon. Hirtelen megfordultam és szembetaláltam magam Justin-nal. Eléggé meglepődtem, de nem húzódtam el tőle. Talán,mert most kellemesnek éreztem a társaságát vagy,mert már volt bennem elég alkohol. Több számot is végig táncoltunk, a testünk egyszerre mozgott, az érintése pedig kezdett egyre közelebbivé válni. Hirtelen fojtogatva éreztem magam, a fejembe nyilallt egy erős fájdalom és egy kicsit meg is szédültem.
-Figyelj, egy picit pihenek.-hajoltam oda a füléhez és próbáltam túl üvölteni a zenét. Csak bólintott egyet és elengedte a derekam, én pedig elindultam a pult felé. Minden egyes lépésnél megremegett picit a lábam,de nem engedtem,hogy teljesen elgyengüljenek. Bizonytalanul,de sikeresen odaértem a pulthoz és megálltam Harry mellett. Neki dőlve a pultnak egyenesen felém fordult és csak bámult. Erősen megkapaszkodtam a bárpult szélében és próbáltam leplezni a gyengeségem és a fájdalmam,de a lábaim hirtelen feladták és a következő pillanatban Harry karjaiba borultam.
-Ohh tudtam,hogy nem fogod sokáig bírni.-mondta,de mikor nem válaszoltam és erőtlenül álltam karjaiban odahajtottam az arcom és az önelégült vigyor hirtelen lefagyott az arcáról.-Jézusom April, mi a baj? Szólok Niall-nek! Hívjak mentőt?
-Ne...kérlek ne! Csak vigyél haza és ne szólj senkinek. Főleg Niall-nek ne, nem akarom mindenki estéjét tönkre tenni...

~Hahhiii! Remélem tetszett a rész és kicsit felcsigáztalak titeket. És ugye a múltkori szavazásban Justin -t választottátok,de persze nem csak ennyi szerepe van a történetben egy-két rész múlva majd meglátjátok. És,ahogy az egyik bejegyzésnél írtam a történet egyfolytában változik a fejemben hát ez most sincs máshogy remélem,hogy a további fejlemények meglepnek titeket, mert,hogy engem megleptek az biztos,pedig az Én fejemből pattant ki. Még annyit szeretnék, hogy nem sokára suli..sajnoss.:( ezért talán nem tudom majd ilyen sűrűn hozni a részeket,de nagyon igyekezni fogok. Egy héten minimum egyet hozok az biztos, meg persze nem sokára őszi szünet.:D Köszönöm az előző részhez a komikat.:) és ha addig nem ''találkoznánk'' mindenkinek jó suli kezdést.:D vagyis inkább Stay Strong.Xx~



10 megjegyzés:

  1. awwwww *oooooooooooooooooo* ez a rövidebb véleményem.:D És Josh aranyoos,mert nem az a beképzelt hülyegyerek Justinnal ellenben..:3 Először azt hittem,hogy April csak túl sokat ivott,de amikor Harry megijedt..hát el sem tudom képzelni,hogy mi baja lehet.:s Várom a folytatást!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húhha ha már most utálod Justin-t mi lesz később?? :D hát sajnos a kövi részből sem fogjátok megtudni mi a baja April-nek...addig még jóóó sokat kell várni.:P köszönöm és megpróbálok sietni.:)

      Törlés
  2. Ejnye, Harry, hát te sosem adod fel? Justin nekem, közömbös. Aprillel meg fogalmam sincs mi lehet. Ahj, te lány, nagyon jól írsz!! Siess, hozd hamar a kövit!
    Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. idővel majd mindent megtudhattok.:) nagyon szépen köszönöm.:3 és próbálok sietni.:) Xx

      Törlés
  3. NAGYON JÓÓÓÓÓÓ SIESS A KÖVIVEEL!+!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök,hogy tetszik és próbálok sietni.:) Xx

      Törlés
  4. Nagyon jó! Nagyon jó a blogod!!!

    VálaszTörlés
  5. Ahww végre visszatértem... Nagyon jó lett az elején az a telefonbeszélgetés és Harry és Justin meg minden nagyon tetszett... Már kiváncsi vagyok nagyon... Siess. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahww már hiányoztáál...örülök,hogy tetszik és már kint is van az új rész...<3333

      Törlés