2013. november 24., vasárnap

32.fejezet Te már megtaláltad!*


Niall szemszöge*

Már nagyon késő lehet. A többiek haza is mentek,mert már majdnem ülve elaludtak, egyedül Harry maradt itt velem.
-És most mi lesz?-tette fel a megválaszolhatatlan kérdést Harry.
-Őszintén fogalmam sincs.-temettem kezeimbe arcomat.-Már annyi minden megfordult a fejemben és nem akarok rossz döntést hozni.
-Bárhogyan döntesz Én támogatlak, és a többiek is.-az eddig fejembe fészkelődött mondat hirtelen ki kívánkozott.
-Az lenne a legjobb ha békén hagynám April-t. Ha eltűnnék az életéből, hisz úgy sem emlékszik rám.
-Tudom, hogy azt mondtam támogatlak,de ez őrültség! Úgy érzem,amit most mondani fogok egyáltalán nem vall rám és talán kicsit nyálas is lesz,de kimondom. Titeket egymásnak teremtett a sors! Emlékszel,hogy azt mondtad, hogy April iránt nem érzel semmit és hogy csak barátok vagytok?-itt megállt egy picit várva a válaszomat én pedig bólintottam egyet. Fogalmam sincs mire akar kilyukadni.-Én már akkor tudtam,hogy köztetek több van, mint barátság, pedig Én hiszek a fiú-lány barátságban. De a viselkedésed mindent elárult. Még azt is mondtad, hogy reméled Én is megtalálom azt a lányt, akivel ilyen lehet a kapcsolatom. Én még mindig keresem azt a lányt, de az isten szerelmére Te már megtaláltad!-emelte fel picit a hangját,de vissza is vette mikor észrevette, hogy egy kicsit tényleg hangos.-Ne hagyd el menni! Ne engedd, hogy az a Chris gyerek lecsapja a kezedről!
-Lehet hogy igazad van.
-Biztos, hogy igazam van!
-De mégis mit kellene, ahhoz tennem, hogy visszaszerezzem?
-Emlékeztesd a közös pillanatokra, a találkozásotokra.-''Hát ezzel nem segített valami sokat! Hogy emlékeztessem arra, hogy elrabolt? Raboltassam el magam? Ez lehetetlen! De ha még azt hiszi,hogy együtt van Chris-szel,akkor még azt sem tudja, hogy a szülei meghaltak.'' 
-Harry! Nagy baj van!-néztem barátomra kétségbeesetten.
-Mi? Mi az?-nézett rám ijedten.
-April még úgy tudja, hogy a szülei élnek.
-Miért gondolod ezt?
-Mivel úgy tudja,hogy Chris a barátja és mikor vele volt, akkor a szülei még éltek.
-Hát ha eddig nem lett volna nehéz dolgod akkor most még nehezebb.
-Istenem! Miért kell így büntetned szegényt?!-suttogtam halkan és felnéztem válaszra várva,de tudtam,hogy nem jön.
-Nocsak! Kit látnak szemeim?-szólalt meg egy gúnyos hang.
-Te undorító, mocskos disznó! Hogy merészelted idetolni a képed?-álltam fel a székről és elindultam felé. A testemet végigjárta a düh és az utálat. Az önelégült arckifejezése tetézte bennem ezt az érzést.
-Képzeld! April kérte, hogy idejöjjek.-vigyorgott.
-Ön Chris Evans?-jött ki az orvos April szobájából.
-Igen, Én!-válaszolt elégedetten.
-A hölgy már várja!-tárta ki előtte az ajtót és Ő nyugodt léptekkel sétált be a szobába. Odasiettem az ajtóhoz és az átlátszó üvegen tisztán láttam mindent. Chris odasétált April-hez és megcsókolta, Ő pedig könnyedén viszonozta. Több se kellett. Egy hirtelen mozdulattal kirántottam az ajtót és elrángattam Chris-t April mellől. 
-Niall! Hagyd!-sietett be a szobába Harry és nagy nehezen leszedett Chris-ről.-Mi ütött beléd?-vont kérdőre miután kiráncigált onnan.
-Csak az a mocskos disznó.
-Elhiszem, hogy rossz látni, hogy egy másik gyerek enyeleg a barátnőddel,de ha szétvered a fejét attól nem lesz jobb és akkor April-t is elijeszted.
-De nem hagyhatom, hogy az a mocsok a közelében legyen.-rohangáltam fel-alá a folyosón.
-Pár hét és biztosan vissza hódítod April-t!
-De addig sem lehetne annak a nyomorultnak a közelében!
-Ha dühöngsz attól nem lesz jobb!
-Harry! Ez a srác megerőszakolta!
-Mi? Mikor? Hogy? De...-akadt el a szava hirtelen a meglepődöttségtől.
-Akkor,amikor a 3 hónapos turnén voltunk. Már érted,hogy miért nem akarom,hogy a közelében legyen?
-Sajnálom! De akkor is megfontoltan kell cselekedned. Nem ijesztheted el. Egyáltalán tudod már hogy akarod elkezdeni?
-Van pár ötletem.

~Hahhi mindenki! Először is nagyon sajnálom,hogy ennyit késtem ezzel a résszel és nem is a legjobb. Sajnos nekem sincs sok időm most a bloggal foglalkozni,de mára ígértem szóval ezt be is tartom! Remélem tetszett! #ThankYou #ILoveYou Ui.:Remélem mindenki nézte a 1DDay-t:) Hamarosan kövi.Xx~




1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Hamar a kövit, mert már most nagyon kíváncsi vagyok. :D *-* xoxo

    VálaszTörlés